vineri, 27 noiembrie 2015

Educatie Forex

Nu demult am devenit interesat sa tranzactionez pe piata Forex. Nu contest ca pentru inceput am avut ceva dubii ca voi reusi sa castig ceva bani si oricum nu aveam nici cea mai mica idee despre acest concept. Am inceput sa dau search pe google, sa incerc sa ma familiarizez cu termenii, iar cele mai multe informatii le-am aflat de pe Nuntius Romania , broker reglementat care opereaza cu brand-urile internationale trade.com si markets.com.
Am gasit pe site-ul Nuntius o sectiunie dedicata educatiei forex care m-a ajutat foarte mult in cumularea diverselor informatii. Astfel, din sectiunea de instrumente am aflat ca piata Forex depaseste un rulaj zilnic de 5500 miliarde $. Daca la inceput mi s-a parut o suma imensa dupa, mi-am dat seama ca la acest nivel nu e o suma deloc mare. Acesti bani reprezinta o combinatie unica de schimburi valutare si investitii. Mi s-a parut relativ dificil sa inteleg ca pot cumpara sau vinde o grupa extinsa de perechi valutare: EUR/USD, GBP/USD, USD/CAD etc. Totusi, la o analiza mai atenta mi-am dat seama ca nu e deloc greu.
Documentandu-ma despre piata Forex, am fost interesat de  istoria  acesteia, in primul rand pentru a vedea vechimea acestui concept. FX sau Forex  reprezinta Foreign Exchange si termenul in sine desemneaza o piata valutara,
unde se tranzactioneaza diverse valute, marfuri, indici bursieri etc. Piata interbancara a fost infiintata in 1971, atunci cand comertul international a reusit sa treaca la ratele de schimb variabile de la cele fixe.
Printr-un research mai atent am constatat ca piata Forex este deschisa 5 zile pe saptamana timp de 24 de ore. Participantii acestei piete sunt reprezentati de banci, institutii financiare si non-financiare si, evident, traderii individuali. Aceasta variatie de participanti este caracteristica pietei ForexDatorita diversitatii, pe aceasra piata nu lipsesc niciodata cumparatorii sau vanzatorii. Ceea ce m-a incantat in principal la Forex a fost faptul ca puteam cumpara si vinde monedele diverselor tari si nu numai. Pe parcurs, insa, am optat pentru tranzactiile de marfuri de larg consum deoarece am devenit interesat de aceasta nisa de tranzactionare si am constatat ca mi se potriveste mai bine.
 Transparenta pietei Forex nu inseamna ca nu poti avea esecuri. Intr-adevar, trebuie sa fii la curent cu ultimele stiri din piata, dar de asemenea trebuie sa si actionezi in timp util. Asta insa nu te scuteste de anumite riscuri.

Pentru a reusi sa faci fata pe aceasta piata trebuie sa ai un minim de cunostinte economice. In fond, nu ai cum sa construiesti imperii fara a avea o strategie bine pusa la punct.  Nuntius este o resursa valoroasa atat din punct de vedere informational, cat si prin avansul tehnologic pe care il detine prin intermediul brandurilor trade.com si markets.com.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu