luni, 26 ianuarie 2015

De ce prefer spanacul congelat

De ce prefer spanacul congelat? Pare o intrebare stupida, insa mi-a fost pusa de cateva ori in ultimii ani, asa ca am decis sa scriu pe blog, ca toata lumea sa stie si eu sa imi amintesc atunci cand prin piata imi va face cu ochiul vreun manunchi de spanac proaspat. Totul a inceput in copilarie, cand mama ma punea sa rup cotorul fiecarei frunze, apoi sa spal spanacul in nu stiu cate ape, ca nisipul si melcii sa se scurga la canalizare. In tot acest timp copiii se jucau pe afara, alergau si tipau fericiti. Ati pregatit vreodata un manunchi de spanac? Stiti cate frunze are in el? Stiti ce plictisitor devine la un moment dat sa rupi la cotoare? 

Dupa ce am crescut, am inteles ca nu acolo se termina treburile. Spanacul trebuie oparit, taiat, gatit. Asta mai rapeste o groaza de timp si te face sa renunti la ideea ca ti-ar putea fi pofta de spanac. De ce prefer spanacul congelat?
Pentru ca il gasesc la supermarket gata curatat, spalat, oparit, taiat, numai bun de tinut cateva minute pe foc. retineti! In cateva minute mancarea este gata, asa ca iti ramane timp sa citesti o poveste sau chiar sa o scrii, daca reusesti sa faci o poza cu fulgi de nea si aburi de spanac (a se vedea pe celalalt blog al meu - clic pe link).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu