luni, 15 iunie 2015

Aspirator praf unghii

Fiecare noua zi pe care omenirea o traieste aduce cu sine noi si noi inovatii si inventii care sa usureze munca omului si sa ii ofere mai mult timp liber, mai multe beneficii, mai multe placeri. Cu 30-50 de ani in urma femeia isi curata, pilea si lacuia unghiile acasa, in timp ce parul ii era prins in bigudiuri, iar cele care erau mai cu dare de mana mergeau la coafor unde, ascunsa intr-un colt, statea manichiurista priceputa, care dadea forma si culoare unghiilor. Nici prin cap nu le-ar fi trecut tinerelor de atunci ca va veni o vreme cand vor exista saloane de infrumusetare unde fiecare femeie isi va putea alege dupa bunul plac modelul de unghii, culoarea si materialul din care unghia sa fie construita, asta in cazul in care nu opteaza pentru ingrijirea simpla a propriilor unghii. Pentru ca imi petrec mare parte din timp in online si pentru ca uneori aleg sa recomand anumite magazine de unde cititorii mei sa isi cumpere cele necesare, sunt la curent cu toate noutatile care apar pe piata in materie de produse cosmetice profesionale, de la geluri si lampi uv si pana la aspiratoare praf unghii, aparat care este aproape indispensabil saloanelor de infrumusetare care se respecta si isi respecta clientii. 




Imi amintesc una dintre vizitele pe care le-am facut la un cunoscut salon de infrumusetare din orasul meu, in urma cu aproape zece ani. L-am ales tocmai pentru ca era faimos si pentru ca toate cunostintele mele il recomandau. M-am tuns, m-am vopsit, m-am coafat, dupa care m-am decis sa imi aranjez si unghiile. Nu mai retin daca pe atunci aparusera sau nu la noi unghiile false, gelul de unghii ce modifica dupa pofta inimii unghiile si toate cele ce astazi ni se par absolut necesare. Ceea ce tin minte este socul pe care l-am avut vazand ca manichiurista folosea ustensile de pe vremea lui mamaie si ca nu era deloc indemanatica. Intr-o cutiuta de tabla avea o zeama urata, care ar fi trebuit sa contina apa si sapun. M-am intrebat in sinea mea cate alte fmeei isi spalasera unghiile acolo inaintea mea. Cu o forfecuta care sigur nu fusese in veci curatata mi-a taiat pielitele din jurul unghiilor si, odata cu ele, cate putina carne. Dornica sa vada sange, cucoana asta, mi-am spus in gand, deja nervoasa. Spre norocul meu, nu am luat nici o boala de acolo, dar am jurat sa nici nu mai calc intr-un salon de infrumusetare ce foloseste metode din epoca de piatra.

Dragi patroni de saloane de infrumusetare, chiar nu ati aflat ca suntem in secolul 21, ca metodele de lucru s-au schimbat mult, ca omul este mai atent si mai selectiv ca altadata? Chiar nu ati aflat ca exista pe internet magazine specializate, de unde puteti cumpara peste 1000 de produse care sa va usureze munca si care sa atraga clientela la care visati? Chair nu stiti ca odata pierduta, reputatia se reabiliteaza cu greu sau deloc? Dragii mei, alegeti sa va dotati saloanele cu tot ceea ce este necesar, aveti mare grija la igiena si nu va mai faceti reclama prin tot orasul, daca stiti ca nu ati pus totul la punct si nu oferiti tot ceea ce reclama voastra promite. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu