sâmbătă, 6 iunie 2015

Cum se face un blog?

Cum se face un blog? Relativ simplu pentru o persoana care are deja experienta in creare de bloguri si foarte, foarte greu pentru cei care incearca pentru prima data sa isi faca un blog, mai ales daca nu au utilizat indeajuns calculatorul si internetul. Cand m-am decis sa imi fac primul blog, mi s-a parut un cosmar tocmai pentru ca pana atunci jucasem Zuma Deluxe si Spider Solitaire la calculator. Atat. Imi erau straini termenii folositi in blogging, imi erau straine pana si functiile de copy si paste. Intai mi-am intrebat copilul cum se face un blog. Vazand ca rade si imi spune ca nu e de nasul meu, m-am ambitionat si am cautat informatii pe internet. In acea noapte mi-am facut blogul. Nu parea sa fie greu: o adresa de e-mail, un cont pe google, un nume pentru blog si alegerea unei adrese care sa nu fi fost deja luata, alegerea unei teme si gata. Gata, de acum incepea greul, dar eu nu stiam pe atunci. :)


Nu stiam sa umblu la setarile blogului, nu stiam sa il aranjez astfel incat sa il pot scoate mandra in lume, nu stiam nici macar cum sa procedez pentru a scrie un articol si a-l posta pe blog, nu stiam cum se pune o poza pe blog sau ce inseamna blogroll. Am avut mare noroc. Am invatat comenzile de baza de la baiatul meu, iar bloggeri cu experienta m-au sustinut si mi-au oferit o multime de sfaturi, in asa fel incat sa inteleg bine ce inseamna sa ai un blog, cum sa faci pentru a-l aranja frumos si a-l face sa fie bine vazut de google. In toti acesti ani am scris mult, mi-am deschis o multime de bloguri si am ajutat o multime de oameni sa isi faca blog. Pentru ca am fost ajutata, vreau sa fac acelasi lucru cu cei care sunt la inceput de drum si au nevoie de o mana de ajutor. Daca te-ai intrebat cum se face un blog si nu ai gasit raspunsul, daca ai incercat sa iti faci singur/a un blog si ai descoperit ca este greu, daca ai nevoie de o mana de ajutor, ma poti cauta la adresa de mail sas.vienela(at)yahoo.com, pe pagina de facebook a blogurilor mele sau direct aici, printr-un comentariu. Te voi ajuta cu placere sa iti faci un blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu