marți, 2 iunie 2015

Sfanta Treime

Nefiind familiarizata in copilarie cu concepte si povesti biblice, tarziu si cu greu am priceput ce inseamna Sfanta Treime. O perioada m-am amuzat copios pe seama sfantului duh, pe care il includeam in multe dintre glumele pe care le faceam. Dupa ce m-am maturizat am renuntat la asta pentru a nu-i deranja pe cei care chiar cred in Sfanta Treime (de la wikipedia citire: "Doctrina Sfintei Treimi exprimată în forma: "Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, întreit în Persoane, dar Unic în ființă, este Dumnezeu Atotputernic, Preexistent firii și complet Independent în raport cu orice" într-adevăr face deosebire în mod fundamental de majoritatea celorlalte religii politeiste, în care dumnezeul/dumnezeii iau naștere într-un univers preexistent."). De curand, plimbandu-ma printr-un cartier vecin, am dat peste ceva care m-a dus imediat cu gandul la vechile mele glume proaste. Sper ca printre cei care ma citesc sa nu fie persoane sensibile, care sa se simta intr-un fel sau altul lezate de faptul ca am exclamat involuntar "Sfanta Treime" atunci cand am vazut asta:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu