duminică, 28 iunie 2015

Conteaza cum sunt realizate numerele de magie?

Am avut de curand ocazia de a urmari un numar de magie pentru copii, undeva in centrul Ploiestiului, in cadrul unui eveniment organizat de primarie (cred). Am vazut copii bucurandu-se de masuta care plutea pe deasupra scenei, i-am vazut aplaudand fericiti, insa am auzit si voci care incercau sa descopere cum a fost realizat acel numar de magie. Sigur, eram si eu curioasa si chiar cred ca, fara sa vreau, am cam inteles care era "smecheria". Cu toate astea, parca mi-ar fi placut mai mult ca oamenii sa se bucure de moment, in loc sa caute explicatii si sa deranjeze copiii care se bucurau de respectivul moment, mai ales ca magicianul avea talent si invaluia totul intr-o poveste simpatica. Pentru voi conteaza cum sunt realizate numerele de magie sau preferati sa va bucurati de ele fara sa cautati explicatii?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu