joi, 27 iunie 2013

Nenea google, imi dai si mie ceva?

Am ajuns la numarul cinci. Articolul cu numarul 5 din seria de articole scrise cu un pahar de bere in stomac si mii de ganduri ametite in cap. Sunt grabita, incerc sa scriu mult, sa acopar cateva pagini albe, cat mai multe si mai
stufoase, pagini care de fapt nu spun mare lucru, mai ales pentru cei care nu sunt interesati de persoana mea, dar care mi-ar putea aduce maine un PR 1. Baiatul meu, cu doar zece articole pe blog, a primit anul trecut Page Rank 1. Mie de ce nu mi-ar da nenea google un semn de bunavointa, sa prind curaj si chiar colaborari, oferte de advertoriale si implicit banuti. anuti care sa ma ajute sa fumez cat vreau, sa manac peste gatit la cuptor si sa beau sucuri naturale, ca de falsuri este lumea plina.
Pe primul meu blog, deschis in 15 februarie 2012, am scris cam 50 de articole in primele doua luni, iar maria-sa google mi-a rasplatit munca, oferindu-mi PR 3. Nu am nici timp, nici energie, sa scriu atatea articole in aceasta noapte. Oricum, nu cred ca unui blog deschis de trei zile, google i-ar da ceva. Deocamdata, nici nu il vad indexat in paginile google, asa ca dezamagirea ce va sa vie maine, cand se anunta schimbarea de PR, nu va fi prea mare. Sigur, speranta moare ultima, dar mie imi place sa fiu cu capul in nori si cu picioarele pe pamant, deci sunt destul de realista.
Nu stiu nici macar ce se va intampla cu celelalte doua bloguri pe care le am, ambele cu PR 3. Nu stiu cum calculeaza ei page rankul, dupa ce criterii se iau, iar articolele raunatoare din online nu spun mare lucru, semn ca nimeni nu stie cu exactitate ce poti face si ce nu poti face, pentru ce risti sa fii penalizat si pentru ce nu.
Am incercat sa adun pe bloguri doar cvintele mele, sa nu copiez de la nimeni nimic, ba chiar m-am ferit sa preiau ideile altora (asta de teama ca ma vor acuza si mai ales din mandria mea de om0. Intre advertoriale am incercat sa scriu articole fara linkuri, dupa ce am auzit in stanga si in dreapta ca articolele platite sunt mereu cu risc, ca google nu le agreaza. Nu stiu cat adevar este aici. Daca ma uit pe site-urile A-listerilor, pe blogurile cu PR mare, vad o multime de articole platite.
Am incercat pe blogul de suflet sa pun cat mai putine bloguri in blogroll, iar pe blogul de advertoriale am facut liste interminabile. Sunt curioasa cum va vedea google acest lucru, pentru ca la ultima actualizare nu au fost probleme cu nici unul dintre bloguri.
Imi urez bafta!

Un comentariu:

  1. Si eu iti urez bafta!!!
    Am incercat si eu asa ceva, am facut blog lui Mr SF...:)

    RăspundețiȘtergere