joi, 27 iunie 2013

Cat dureaza ameteala?

De necrezut! Am o verva incredibila, dupa un pahar de bere. Vorbesc singura pe acet blog de o ora, timp in care am scris trei articole si l-am inceput pe al patrulea. Sigur, vorbirea mea este doar in online, virtuala,
pentru ca in realitate nu am deschis gura decat pentru a fuma si a bea niste suc rece de la frigider.
Apropos, v-am spus pe undeva ca mi-am cumparat frigider? Da, am o minune alba, de un alb stralucitor, o minune care imi raceste sucul preferat imediat, o minune pe care astazi ne-am straduit sa o umplem cu mancare. A, si doua sticle de bere, din care eu am baut un pahar. Si m-am intors de unde am plecat.
Tot astazi mi-am cumparat o bautura racoritoare buna. Candva, aceasta firma se lauda ca vinde sucuri neturale si poate chiar asa este, cand vine vorba despre sucul la cutie de carton, din care altadata beam cu baxul. Sotul meu, stiind ca nu am mai baut de mult, s-a gandit sa imi faca o surpriza si mi-a cumparat sucul preferat, de la firma preferata. Oare sa ii spun brand, cum este la moda? Sa spun marca, pentru ca este marca inregistrata? Singura dezamagire este ca mi-a cumparat suc la pet, cu gust asemanator celui pe care il cumparam la cutie, dar si foarte departe in acelasi timp de gustul stiut, daca puteti intelege ceva din ceea ce vreau sa spun. Este si nu este sucul meu...
Nu ii scriu numele in articol, pentru ca nu ma plateste nimeni sa le fac reclama. Da, daca ar fi avut gustul de altadata, poate ca as fi scris un articol laudativ, chiar si fara sa primesc nimic. Dar sunt cam dezamagita, am si un pahar de bere la bord, asa ca ma abtin.
Nu pot sa cred! Scriu, scriu si nu ma pot opri. Stiu ca am scris multe bazaconii, ca am insirat vorbe fara sa aduc nimic nou, insa degetele alearga pe taste mai repede decat le pot eu ordona sa faca vreo miscare. :) Acum ii inteleg foarte bine pe marii scriitori, la fel cum ii inteleg si pe cei carora Eminescu le-a dedicat versurile:
"E usor a scrie versuri,
Cand nimic nu ai a spune.
Insirand cuvinte goale,
Ce din coada au sa sune."

Sigur ca este usor sa scrii cand nu ai nimic de spus, dar cred ca mult mai usor este sa asterni cuvinte pe foaie cand ai ceva de spus, chiar daca aranjarea lor in forme elevate si atragatoare rapeste mai mult timp. De exemplu, ca sa nu spuneti ca insir cuvinte goale, va voi marturisi ca pentru articolul scris dimineata pe blogul de suflet am avut nevoie de doua ore, timp in care am sucit in mai multe feluri cuvintele in fraze, pana cand am crezut ca a aparut forma ideala. Ca nu a fost asa, o spun putinele comentarii primite acolo. In mai putin de o ora si jumatate, pe doaronline am scris patru articole.

Nu verific articolul, ca oricum nu cred ca inteleg mare lucru acum. Oare cat dureaza efectul de ameteala dupa un pahar de bere? :) Ha, ha, i-am dat drumul in online fara sa pun titlu. Vienela, fugi la nani! :)

Un comentariu: