marți, 17 septembrie 2013

Carucior si balansoar

De ceva vreme caut si eu niste balansoare pentru copii. Vreau sa ii iau bebelusului meu un balansoar copii in care sa il tin cand iesim afara la aer. Noi stam la oras insa mergem destul de des la munte ca sa ii prinda bine copilului aerul curat. In orase aerul este foarte poluat asa ca atunci cand mergem la munte este ca raiul pe pamant. Aerul de munte este el mai bun pentru sanatatea copilului si noi facem tot ce este nevoie ca lui sa ii fie bine. Am intrat pe un site cu produse de copii si am gasit un carucior 3 in 1 foarte interesant. Nu am mai vazut pana acum carucioare de acest gen si am ramas placut impresionat. Iti recomand si tie sa intri pe site-ul celor de la Bestkids daca vrei sa ii cumperi copilului tau tot ce are nevoie pentru a se bucura de primii ani de viata.

Va recomand carucior 3 in 1 si balansoar copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu