luni, 2 septembrie 2013

Produse Elvila

Scuza cea mai comună, atunci când vine vorba despre dezordinea din casa noastră, este legată de lipsa spațiilor de depozitare. Am încercat, de-a lungul anilor, toate trucurile posibile pentru a păstra ordinea chiar și în cele mai restrânse dintre spații, ba chiar am devenit fan al emisiunilor de gen. O dată la câteva luni apare invariabil un nou dulap, dulăpior, cufăr sau alt artificiu, asta deși numărul locatarilor rămâne constant. Ba mai mult, sunt acum aproape sigură că am cunoștințele necesare pentru a-mi construi propriile locuri de depozitare. Cu toate astea, dezordinea nu se dă dusă și pace. Numărul lucrurilor se încăpățânează să crească direct proporțional cu numărul dulapurilor de umplut, contrazicând cu obstinență toate revistele care susțin simplitatea și disciplina în sfera decorațiunilor interioare. În timp, am abandonat lupta și recunosc că îmi vine extrem de greu să dedic fiecărui lucrușor spațiul său. Ori mie îmi pare că dezordinea mi-a devenit un fel de sistem, în care reușesc să funcționez rapid și eficient.


Daca doriti dulapuri Elvila.ro sau daca vrei sa vezi produsele Elvila.ro, clic pe linkuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu