vineri, 28 noiembrie 2014

Oferte de vacanta last minute

Spuneam undeva, pe celalalt blog, ca imi doresc mult sa revad orasul Napoli din Italia, care va ramane probabil pe veci orasul meu de suflet, cel la care gandul mi se intoarce mereu, cu care simt ca am o legatura aproape divina. Dupa cum stiu deja cei care au trecut pe acolo, cateva zile sunt suficiente pentru a-l vizita, pentru a simti pofta de viata a localnicilor si pentru a admira imprejurimile cu adevarat fascinante. Probabil acesta ste motivul care ma indeamna, atunci cand ma gandesc la vacanta, sa sper ca voi avea vreodata norocul de a prinde o oferta last minute spre un alt taram de vis al Italiei, si anume regiunea Cinque Terre, situata in provincia Liguria, despre care imi povestea candva cu mandrie un coleg italian, originar din La Spezia. 


Cinque Terre inseamna cinci pamanturi si este exact descrierea acelor locuri de o frumusete salbatica, bine conservata prin grija UNESCO. Aproape izolate de lumea moderna, pastrand traditii seculare si fiind protejate de tumultul din restul Italiei datorita faptului ca sunt parte integranta din Parcul National Cinque Terre, cele cinci sate de pescari trezesc incantarea turistilor si indeamna, pe nesimtite, la reverie. Este un pamant magic, pe care simti nevoia sa il strabati pas cu pas, pe jos, pentru a nu rata nici una dintre minunile pe care natura, in darnicia ei, le-a pregatit pentru ochii dornici de frumos, de original, de simplu. Ajungand acolo, turistul nu poate face altceva decat sa exclame, precum italienii, cu bratele ridicate spre cer, intr-o uimire fara margini: Che meraviglia! Guarda che panorama meravigliosa!

Dupa cum spuneam, la taramul de basm numit Cinque Terre visez atunci cand se vorbeste despre ofertele de vacanta last minute si asta urmaresc in primul rand cand intru pe site-ul Genius Travel, caci am speranta ca intr-o zi minunea se va intampla si eu voi ajunge sa pasesc, ca intr-un vis frumos, pe stradutele acestor cinci sate. Ce inseamna oferte last minute? Sunt ofertele pe care agentiile de turism le pun la dispozitia celor interesati in ultimele 3-4 zile inaintea plecarii, la preturi mult reduse. Multi se tem si se feresc de aceste oferte, neintelegand din ce motiv agentiile de turism ar oferi clientilor pachete la preturi atat de mici. Raspunsul meu pentru cei care nu inteleg este simplu si (sper) clar: agentiile de turism (si aici recomand Genius Travel) prefera sa isi vanda pachetele ramase la preturi mai mici, decat sa ramana cu ele nevandute. In general se adreseaza celor care isi pot organiza rapid vacanta, pe ultima suta de metri, cu cateva zile inainte de plecare. 

Deocamdata nu stiu ce va fi in 2015, insa sper sa gasesc timpul necesar pentru a-mi oferi o mica vacanta si mai sper sa pot prinde o oferta generoasa last minute, eventual chiar spre locurile despre care v-am vorbit mai sus. Daca nu voi avea noroc, cu siguranta voi alege o alta destinatie de vacanta, sempre Italia, sempre il piu bello paese. Mi-ar placea sa aflu parerea voastra in legatura cu ofertele last minute de pe Genius Travel, la fel cum mi-ar placea sa aflu si care este destinatia voastra de vacanta favorita, cea la care visati ori de cate ori va ganditi la calatorii. Pentru cei carora am reusit sa le trezesc interesul in legatura cu Cinque Terre si care vor sa afle mai multe despre tot ceea ce inseamna acest taram miraculos, atat de bine conservat, las aici un link spre o pagina de wikipedia, unde puteti gasi mai multe detalii si informatii legate de subiect. Eu ma opresc aici si ma las prada visurilor frumoase... Cinque Terre, Italia... Va las cu cateva poze din Italia si cu mentiunea ca trebuie neaparat sa studiati oferte last minute de la Genius Travel ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu