duminică, 5 aprilie 2015

Corpuri de iluminat si becuri cu led

Cand am aflat de aparitia becurilor economice mi-a crescut inima de bucurie si speranta. Poate asa vom scapa si noi de facturile uriase care ne vin de la electrica, mi-am spus in gand. Apoi am intrat in primul magazin care mi-a iesit in cale si am vazut ca orice bec economic costa peste 20 de lei. M-am intrebat unde este economia, daca ai o casa mare si cumperi multe becuri de genul bec led E27. Mi-am luat totusi inima in dinti si am cumparat (din pacate, abia anul acesta, in luna ianuarie), gandindu-ma ca nu degeaba oamenii inteligenti apeleaza la ele, renuntand la becurile clasice. Diferenta s-a vazut imediat la facturi si, de ce sa nu recunosc, chiar la felul in care imi lumineaza camerele chiar si in aceasta perioada, cand zilele sunt deja mai lungi si mai luminoase. Un bec led E27 poate aduce primavara in casa pe timpul iernii si poate face ca sarbatoarea de Pasti sa fie mult mai imbelsugata, caci in aceste vremuri grele orice economie este notabila, iar becurile cu led chiar asta fac, o mare economie.


Odata cu venirea primaverii (stiu, prin anumite zone inca mai ninge din cand in cand, desi e aprilie) eu si familia mea obisnuim sa adormim mai tarziu, lucru care face ca becurile prin apartament sa stea mai mult timp deschise, insa noua chiar nu ne mai pasa. Doar cei care au renuntat deja la clasicele becuri inteleg si cred entuziasmul nostru in legatura cu becurile cu led. Si cand ma gandesc ca doar intamplarea a facut sa ma decid sa fac aceasta schimbare! Pentru luna ianuarie planuisem sa schimbam lustra din sufragerie. Am cautat prin magazine, am cautat pe internet, si intr-un final am gasit ceva care sa ne placa tuturor si sa se potriveasca in camera noastra. Vanzatorul a fost cel care ne-a recomandat sa cumparam si becuri economice, daca tot facem acest pas. Ne-am lasat convinsi de vorbele lui si nu am regretat nici o clipa. Chiar se cunoaste diferenta. 

Cu banii pusi deoparte din economia facuta cu aceste becuri avem de gand ca saptamana viitoare sa ne cumparam pentru bucatarie un corp de iluminat, caci un prieten ne-a spus cat este de avantajos acest sistem. Corpurile de iluminat sunt ideale pentru spaţii de birouri, holuri clădiri, săli de conferinţă, bucătării şi iluminat casnic, asigură o lumină consistentă, nu emană caldură şi nici oscilaţii ale fluxului luminos, iar anumite modele au şi iluminare variabilă. Consider ca fiecare dintre noi ar trebui sa profite de avantajele pe care acest secol 21 le ofera omului, poate chiar incepand de la aparent banalele becuri cu led si corpuri de iluminat. Aici gasiti mai multe detalii despre becurile de tip LED (clic pe link). 



Iata si cateva avantaje pe care le puteti avea cumparand de la MagicLed.ro:

Majoritatea produselor V-TAC sunt certificate CE, RoHS, Dekra și TUV. Se folosesc cipuri de cea mai bună calitate și componente furnizate de producători redutabili precum Bridgelux, Philips, Samsung, Sharp, Citizen, Meanwell, Tridonic etc.

Gama de produse comercializată include, dar nu se restrânge la: spoturi, becuri, panouri, benzi, proiectoare, reflectoare, lămpi pentru iluminat public (stradal și industrial), tuburi (ce înlocuiesc vechile neoane), alimentatoare, telecomenzi, controlere, etc.

Un comentariu:

  1. Daca ti-au placut becurile V-Tac incearca-le pe cele de la Electromagnetica. Sunt romanesti si sunt foarte calitative. Sau daca vrei becuri cu LED foarte durabile, Osram, insa atentie la falsuri.

    RăspundețiȘtergere