duminică, 5 aprilie 2015

Papadia la umbra si la soare

Floriile. Zi de sarbatoare pentru multi romani. Zi de sarbatoare si in familia noastra. Am iesit la pranz din casa si primele flori pe care am pus ochii au fost niste papadii ce zambeau spre soare. Le-am pozat din diverse unghiuri, le-am admirat (v-am spus vreodata cat de mult imi plac papadiile?) si mi-am vazut de drum, spre sarbatoritul nostru. Abia acum, seara, cand am ajuns acasa, am descarcat pozele si am remarcat un lucru fain: papadiile sunt frumoase oricum, insa asa, asezate buchet in iarba, imi dau senzatia ca sunt chiar mai frumoase decat adunate in pumnul unui om si uitate intr-un borcan cu apa pe vreun dulap. Incercand sa aleg o singura poza pentru blog, am descoperit ca papadiile par chiar mai frumoase cand stau la umbra... Voua nu vi se pare?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu