joi, 16 aprilie 2015

Flori pe blog, blog de flori

Unii dintre voi poate stiu deja ca mi-am mai deschis un blog pe blogspot (o platforma tare prietenoasa si bine vazuta in cautari), de parca nu as fi avut destule. I-am pus numele Legendele florilor si am de gand sa scriu acolo cat mai multe legende, dupa cum si cat ma va ajuta imaginatia. Nu voi copia nici o legenda autentica, nu ma voi inspira nici de pe alte siteuri, ci voi scrie numai ceea ce imi vor inspira mie florile sau diverse aranjamente florale, cum sunt cele realizate de catre Alidesign. Deocamdata sunt abia la inceput, am in jur de 13 articole scrise, insa tot sper ca voi gasi undeva timp pentru a scrie mai mult si pentru a ridica blogul 9la ridicarea lui deja lucrez). 

Chiar in aceasta dimineata mi-a venit ideea de a ma folosi de acest nou blog pentru a gasi colaborari cu firme de genul Alidesign,
lucru care ar fi benefic de ambele parti. Eu m-as folosi de pozele lor, as inventa legende (am remarcat ca sunt la mare cautare) si as castiga bani, iar firma ar primi vizibilitate, trafic si ar urca in cautarile google. Singura problema este ca dispun de prea putin timp, am prea multe bloguri si nu reusesc sa imi canalizez energia in asa fel incat sa scriu cat mi-as dori. Prietena mea imi spune ca important e faptul ca am gasit ideea, convinsa fiind ca voi reusi sa imi impart bine timpul si sa gasesc colaborari de buna calitate cu firme care comercializeaza flori, aranjamente florale sau orice altceva ar avea legatura cu acest domeniu drag mie.

Cat de mult imi place ideea de a imbina flori pe blog cu blog de flori si de a avea beneficii de pe urma acestei imbinari! Mi-ar placea ca dorinta mea sa ajunga la urechile celor de la Alidesign, caci este prima firma care imi vine in minte atunci cand visez la viitoare colaborari legate de legendele florilor si de promovarea online a florilor, a buchetelor de flori, a aranjamentelor florale de tot felul. Cred ca simt aceasta nerabdare si acest neastampar si datorita faptului ca astazi tocmai am castigat un premiu important la un concurs de blogging, desi blogul pe care ma scris nu intra in categoria fashion (aceasta era tema concursului). Mi-am dat seama ca mi-as putea deschide fara probleme un blog nisat pe moda si ca as putea castiga bine cu el, daca as avea timp si energie. :) Deocamdata incerc sa ma axez pe blogul de flori, dar ideea ramane vie... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu