vineri, 3 aprilie 2015

Concurs cu premii de la Fares

Pe acest blog am organizat, cu aproape doi ani in urma, un concurs in cadrul altui concurs. Atunci am observat ca s-au adunat multi participanti, insa mi-am spus ca mare parte din ei venisera din prietenie, pentru a ma sprijini. Pe blogul de pe .ro am evitat in continuare sa organizez concursuri, in parte pentru ca nu voiam sa ofer o nimica toata (gen o carte, un pix, o punga de pufuleti), in parte pentru ca nu stiam cati oameni s-ar inscrie. Zilele trecute m-am decis sa imi iau inima in dinti si sa experimentez. Asadar, am in desfasurare un concurs cu premii de la Fares si va invit sa va inscrieti.


Vor fi oferite premii substanţiale, de care se vor bucura trei dintre cititorii mei:

-Premiul I – 150 lei în produse Fares

-Premiul II – 100 lei în produse Fares

-Premiul III – 50 lei în produse Fares

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu