joi, 10 octombrie 2013

Propozitii cu s-a si sa

Mi-a spus ca le vrea gata facute, ca i s-au cerut la scoala. Cum ce? Propozitii cu s-a si sa. Mi-a mai spus ca ma va recompensa cu un comentariu dragut pe blog daca ii ofer ceea ce doreste. Cum sa nu ii fac pe plac? Asadar, urmeaza cateva propozitii cu s-a si sa.

Pisica sa a alergat prin casa si s-a agatat de perdea.
1001 Cosmetice
Cand s-a dus la stomatolog, mama sa a uitat sa isi ia servetele.
S-a zvonit ca va ploua toata saptamana si umezeala va pune casa in pericol.

Dorina este foarte mandra de noua sa rochita de club.
Stie cineva unde s-a nascut Eminescu?
Placinta sa cu branza este aromata si gustoasa.
Cutremurul s-a declansat la ora 4,37.

Raceala sotului meu mi s-a transmis si mie, intr-o forma mai grava decat a sa. Nu reusesc sa ma concentrez, pentru a scrie mai multe propozitii cu s-a si sa, dar puteti gasi foarte multe propozitii pe vienela.ro.

15 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Poate ca ar trebui sa le faci singur/a... Nimeni nu stie mai bine decat tine care iti sunt nevoile. :)

      Ștergere
  2. nu ma ajuta am loat nota 4 nu mai am voie din casa oooooooooooo ffffffffffffffffffffffffff rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca doamna si-a dat seama ca un elev care scrie "loat" in loc de "luat" nu poate compune asemenea propozitii. Vina este a ta, nu a mea. Acum, daca tot stai in casa, poate incerci sa faci singur cateva propozitii. :)))))))))))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Ce clasa esti? Cum ar trebui sa fie pentru a-ti fi de folos?

      Ștergere
  4. mersi mult am luat nota 10 la teza . :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere! M-as bucura sa te intorci intr-o zi si sa imi spui ca aceasta nota te-a stimulat si te-a facut sa inveti zilnic pentru a primi doar 10. M-as bucura sa stiu ca intr-o zi vei incerca sa inveti din ce motive uneori folosim litera mare, cratima, virgula sau punct.
      Mult succes iti doresc!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Ce ar fi daca data viitoare ai incerca singur/a, fara ajutorul internetului? :)))

      Ștergere