vineri, 23 august 2013

Jungla urbana

Esti un impatimit al sporturilor extreme. Iti place sa faci diverse sporturi cum ar fi: bunge jumping, tiroliana, ski acvatic, parapanta, iti place sa te cateri pe munte. Esti genul care adora adrenalina oriunde s-ar afla si iti place sa incerci tot ce inseamna extrem. Esti innebunit dupa asa ceva si oricand se iveste o posibilitate tu esti fruntea. Iti recomand sa iti achizitionezi o bicicleta trekking off-road. E modul ideal de a iesi la plimbare, de a scapa de cotidian deoarece cu aceasta bicicleta scapi de aglomeratia orasului si o poti folosi la padure, pe poteci de munte, pe drumuri accidentate, oriunde vrei si oriunde te simti bine. E o modalitate nu foarte costisitoare de a iesi din cotidian si de ati satisface setea de cunoastere, de adrenalina. Un mod plact de a scapa de ingramadeala orasului, de cotidianul anost pe care ti-l petrec in fiecare zi. Si daca te intrebi de unde poti achizitiona acest tip de bicicleta eu iti recomand un site de biciclete trekking, de unde poti achizitiona nu numai acest tip de produs ci si o gama larga de alte tipuri de biciclete. Ai norocul deoarece magazinul se gaseste atat online cat si in Bucuresti pe strada Calea Dorobantilor. Eu chiar ma gandesc sa imi achizitionez un asemenea vehicul deoarece mi-ar satisface pofat de cunoastere si de adrenalina. Am si zarit un care ar fi pe gustul meu :Bicicleta Koliken Gisu femei, produsa de una dintre cele mai bune fabrizi din Ungaria. Va invit si pe voi fie pe site, fie diret in magazin si poate dupa aceea facem si o plimbare daca nu la munte, poate prin jungla urbana.

Daca esti interesat de biciclete cross, iti recomand cateva magazine biciclete bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu