marți, 20 august 2013

Pantofi de dama

Fie vara sau iarna , 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, aproximativ 5 saptamani pe luna, 11 luni pe an merg la serviciu, pe jos. Incaltarile mele sunt supuse factorului ploaia, caldura , inghet, implicit este necesar ca acestea sa fie de calitate da din punct de vedere financiar sa nu ma coste prea mult, ceva ieftin mi-a fi de ajuus. La recomandarea unei prietene am accesat siteul disponibil aici, unde am vizualizat o varietate de incaltaminte de piele, axandu-ma pe ramura pantofi de dama. Mi-am comandat doua perechi, una dintre ele déjà am inceput sa o folosesc. Nu imi creaza discomfort, piciorul se simte relaxat in pantof creandu-mi un drum mai putin obositor. La prima vedere am fost usor reticenta in vederea cumpararii de pe internet, dar vazand ca le pot returna nu am mai dat inapoi. Recomand cu fermitate acest site tuturor femeilor care prefera calitatea si confortul !

Va recomand sa dati click aici! pentru a vedea pantofi de dama ieftini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu