sâmbătă, 24 august 2013

Jurnal de femeie simpla

Mi-a placut ideea de a aduce o mica schimbare pe blog, de a scrie saptamanal intr-un fel de jurnal online, dupa un model dat, pe care aveam de gand sa il personalizez, desi nu imi era clar in ce fel voi
face acest lucru. 

Numai ca citind comentariile adunate la articolul in care anuntam ca vreau sa tin un jurnal de femeie simpla, am inteles ca oamenii nu intra pe blogul meu pentru a cauta retete de prajituri, sfaturi despre cum trebuie sters praful si nici nu sunt interesati de felul in care invelesc eu sarmalele sau imi pilesc unghiile.

A fost suficient pentru a-mi schimba planurile, mai ales ca mare lucru oricum nu as fi avut de spus din postura de femeie simpla, care tine o casa. Nu mai sunt genul de gospodina care toata ziua sta cu carpa de praf in mana, cu lingura in oala sau cu plasele in mana, abia intoarsa de la piata. 

Poate ca am fost candva asa, dar acum nu mai sunt. Casa este micuta, avem mobila putina, sotul meu este la serviciu doua zile din patru, iar Ionut este fiul mamei sale (prefera o cafea si o tigare; considera ca stand la masa pierde timp pretios).

Dar aici, unde nu ma citeste prea multa lume, unde ma simt mai libera, unde am mai putine retineri, pot completa un soi de jurnal saptamanal, care sper sa ma si ajute. Tinand evidenta putinelor activitati facute in timpul nealocat blogului, poate ca voi reusi sa ma trezesc la realitate, sa acord mai multa importanta vietii reale. 

Sunt constienta ca m-am lasat acaparata de online, ca m-a prins strans in mrejele lui si ca nu vrea sa imi mai dea drumul. Nu ma simt vinovata, nu imi pare rau, dar stiu ca ar trebui, pentru sanatatea mea fizica si pentru familia mea sa ma rup mai des de blog, sa ies din casa, sa fac si altceva.

Deocadata acest jurnal este in faza de proiect. Dar jurnale pentru femei - A Cute Journal for Girls, Teenagers and Women - poti comanda de aici. 

A Cute Journal for Girls, Teenagers and Women



Nu stiu ce, cum si mai ales cat voi scrie in el, insa mi-am promis ca voi nota cate ceva si vreau sa ma tin de cuvant. Modelul de jurnal care circula prin blogosfera este simpluț si poate fi modificat, dar cum astazi este ziua in care am luat decizia (de atunci a trecut aproape o saptamana, dar e secret) si prefer sa scriu dupa model.

Astazi (data, ora)... 18. 08. 2013, ora 19, 55 24.08. 2013, ora7, 30 am inceput sa scriu in jurnal. Nu voi termina tot astazi, ca mor de somn...

Afara... parca ar fi luat foc cerul, soarele este inconjurat de un halo orbitor.

In gradina... altora sunt coapte roadele... Ferice de ei! Nu mai cumpara din piata, de la bisnitari.
In casa... miroase a cafea si a creier incins... Ma enerveaza faptul ca imi pica blogul de pe .ro atat de des.

In bucatarie... am uitat aseara oala de ciorba. Sper ca nu s-a stricat.
Sunt imbracata cu... ceva lejer, de casa si de vara.
Ce muzica ascult acum... muzica tastelor si cea care rasuna dintr-o masina parcata in fata brutariei.
Ce carti citesc zilele astea... doar online Garsoniera din padurea de macarale, de Dan Chisu. Pe hartie tiparita Centrul de comanda, de Tom Clancy.

Ce mai mesteresc eu... am 7000 de lucruri incepute si nici strop de chef...
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare...Ma pregatesc sa ii scriu Adrianei o scrisoare. :)
Am invatat... sa fac doi, trei pasi in photoshop.

Sunt recunoscatoare... fiului meu, ca a venit dis-de-dimineata acasa doar pentru a-mi cumpara tigari.
Ma gandesc... la ziua de maine cu emotie. Vin in vacanta prietenii nostri din Anglia.

Astept (sper)... un raspuns de la o persoana importanta.
Un citat/proverb favorit... Cine seamana vant culege furtuna...
O fotografie preferata... inca mai este timp... vara nu se da gonita...




Am ales pentru astazi un mod simplu de a raspunde, pentru ca sunt prea obosita si nu ma pot concentra la nimic. Halal inceput de jurnal, de zi si de week-end! Ideea a fost preluata de la Kadia si Zina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu