miercuri, 20 mai 2015

Anvelope de camion

Cumnatul meu a lucrat de cand se stie ca sofer. E drept, pe masini destul de mici si in suflet cu o mare speranta: ca intr-o zi va ajunge sa conduca un camion, un tir, o cisterna, o masina foarte mare. Viata s-a derulat mai mult sau mai putin lin, anii au trecut, iar ieri am putut spune: uite ca visul ti s-a implinit! Da, incepand de ieri cumnatul meu conduce o masina mare, cu care va face curse in intreg spatiul uniunii europene. Inca nu am vazut masina, nici nu stiu sa spun exact ce tip de masina este, insa am o poveste despre nepotelul meu si intrebarile imposibile pe care le pun copiii in primii ani de viata. Dupa ce s-a linistit putin si a scapat de plansul sfasietor, copilul a putut intelege ca tati pleaca de acasa cu camionul pentru a castiga bani mai multi, sa ii poata cumpara jucarii. Tati, dar daca te ratacesti? Nu ma ratacesc, tati, ca am harti pe care sa le studiez. Tati, dar daca trebuie sa schimbi niste anvelope de camion? Ma ajuta colegii gasiti pe traseu. Si daca nu e nici un coleg pe traseu, de unde iei anvelope de camion? Comand pe internet. Hai, arata-mi cum comanzi!


Pentru a scapa de tirul intrebarilor, cumnatul meu a intrat pe google pentru a cauta anvelope de camion. Intaplarea a facut ca prima poza aparuta sa reprezinte niste cauciucuri agricole. De acolo a inceput o alta discutie, un alt tir de intrebari. Tati, era mai bine daca aveai un tractor? Nu stiu, tati, nu m-am gandit pana acum la asta. Gandeste-te! Daca aveai un tractor puteai sa gasesti usor anvelope pe internet si puteai sa o ajuti pe mamaia de la tara. Da, ai dreptate. Tati, nu te mai duce cu camionul. Cumpara un tractor. O sa cumpar, dar intai trebuie sa conduc camionul, ca sa am bani pentru tractor. Tati, chiar nu pot sa merg cu tine? Te-as ajuta sa muncesti si as schimba eu anvelopele. Te voi lua, dar nu acum. Anul viitor, cand ai sa fi mai mare si mai puternic. Pana atunci trebuie sa mananci si sa dormi, ca sa prinzi putere. Cam atat am reusit eu sa rtin din discutia lor, care a fost, dupa cum va pteti imagina, cu mult mai lunga si presarata cu mult mai multe propuneri. 




Cu gandul la cititorii blogului, am reusit sa retin ca pe site-ul acvila.ro puteti gasi orice fel de anvelope, fie ele pentru autoturisme, camioane, tractoare, fie de vara sau iarna. Cautand anvelope pe acvila.ro, clientii au posibilitatea de a gasi produse de calitate la preturi foarte bune. Iar pentru cei care adora stirile senzationale, iata un articol despre autostrada blocata de un tractor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu