duminică, 24 mai 2015

Fotoliu din cauciuc de masina

Gata, consider ca a aflat deja tot internetul ca suntem in zugraveala si ca planuim sa facem ceva modificari prin casa. Am tot cautat pe pinterest idei care sa ne inspire si am gasit ceva simplu, la care m-am incumeta si eu sa lucrez. E vorba despre un fotoliu facut din cauciuc de masina, peste care se poate adauga burete pentru confort si apoi un material rezistent si cat mai colorat, care sa inveseleasca incaperea. Sigur, in poze pare totul simplu si frumos. Stiu ca realitatea poate sa ne rada in nas, insa nu am nimic de pierdut daca incerc sa folosesc un cauciuc, doua si sa imi fac un fotoliu "altfel", care sa nu ma coste mai nimic si care sa aduca o nota de veselie camerei. Nu ma voi complica sa va explic cum se face un fotoliu din cauciucuri de masina, pentru ca pozele de mai jos vorbesc de la sine. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu