joi, 3 decembrie 2015

Cameraman pentru nunta

In ultimii ani am trait mai mult online. M-am lasat acaparata de mirajul blogurilor, am citit mult, am scris si mai mult. Fie ca aveam sau nu ceva de spus, eu scriam, din simpla placere de a-mi asterne undeva gandurile. Daca a fost bine sau nu, asta voi decide mai tarziu, in anii ce vor veni. Asta nu este o scuza pentru faptul ca nu aveam habar de unele lucruri. Mi s-a confirmat in aceasta vara faptul ca ömul cat traieste invata". M-am rupt pentru cateva zile de online si mi-am mutat viata in real, acolo unde prietenii mei se pregateau de nunta. Mi-am dat cu parerea despre buchetul miresei, ba chiar am oferit si o mana de ajutor la ornarea lui. Am iesit cu baietii afara, chipurile sa le pun vin in pahare in timp ce aranjau brazii. Pana la urma m-am implicat asa tare, incat am ramas cu mirele si cu fratele sau sa ornam fiecare crenguta de brad. Si mi-a placut. Si m-am intrebat de ce am refuzat intreaga viata sa merg la nunti, daca e atat de frumos. Raspunsul a venit repede. Nu toate nuntile sunt atat de frumoase. 

Prietenii mei sunt oameni cu gusturi rafinate si principii solide. Respecta traditiile si, in acelasi timp, stiu cum sa isi puna amprenta pe tot ceea ce fac. Desi nu am fost pe la alte nunti, pot spune cu mana pe inima ca nunta prietenilor mei a fost cu adevarat deosebita. S-au distrat si ei la fel de bine ca si invitatii lor. Inainte de nunta pe seama mea. Nu le venea sa creada ca nu stiu ce fac mirii cand ajung in casa nasilor sau a miresei (acesta mi s-a parut unul dintre cele mai emotionante momente ale nuntii, desi m-am chinuit sa urc opt etaje pe niste tocuri ingrozitor de inalte) sau ca nu intelegeam de ce ar trebui sa vina un cameraman pentru nunta, de ce mai trebuie platit un om si pentru asa ceva. Abia dupa ce nunta a trecut, iar eu am derulat filmul in gand, mi-am dat seama ca rolul cameramanului la nunta este complex si obositor, dar in acelasi timp frumos si absolut necesar. Cum altfel am fi vazut noi, nuntasii, pe unde a umblat mireasa cand a fost furata? Cum altfel ne-am mai fi adus aminte peste ani cat de bine a stiut mirele sa negocieze cu cei care i-au furat mireasa? Oare v-am povestit cum s-a intamplat? :)))

Urmarit indeaproape de cameramanul pentru nunta, mirele a iesit pe scena cu microfonul in mana, sa negocieze cu hotii care nici macar nu mai aveau mireasa. Le fusese furata de un altul, mai hot decat ei. Degeaba au avut pregatite cateva masini. Mireasa a fost furata cu un atv. :))) Mirele, prefacandu-se ca nu stie nimic, negocia "la sange", filmat permanent de cameraman. Dupa multe discutii spirituale (mirele este expert in asa ceva), care au starnit hohotele de ras ale invitatilor, hotii si-au expus doleantele. In schimbul frumoasei mirese doreau de mancat si de baut. A fost tot ce au putut obtine de la mire, care a negociat atat de bine, incat a scapat de dansul pe manele si bautul de tarie. S-a apropiat razand de masa mea si mi-a spus: da-mi, te rog, o sticla de apa si niste ardei iute. I le-am intins razand cu lacrimi. Anticipam urmatorul moment comic al serii. In fuga, inainte de a se intoarce pe scena localului unde avea loc nunta, mirele a luat de pe masa si cateva bomboane. I-a chemat pe hoti si i-a obligat sa manance bomboane si ardei usturati, apoi sa bea apa carbogazoasa rece ca gheata. Va dati seama ca de cate ori vom revedea caseta cu filmarea facuta de cameramanul de nunta, vom rade iar si iar cu lacrimi? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu