vineri, 25 decembrie 2015

Cel mai frumos catel din lume

Am avut cativa caini in viata aceasta. Pe toti i-am crescut cu supe, ciorbe, oase, paine si multa dragoste. M-au rasplatit intodeauna insutit pentru stropul de mancare primit. O perioada lunga am renuntat la ideea de a mai creste animale, caci nu aveam nici timp, nici bani, nici spatiu suficient pentru ele. Anul trecut, pe neasteptate, mi-a iesit in cale "cel mai frumos catel din lume", dupa cum i-am spus la telefon sotului meu. Odata cu el, in casa mea a intrat ideea ca un caine are nevoie nu doar de mancare, ci si de jucarii, asa ca foarte des las bani pe la cate un pet shop. Tot de atunci m-am decis sa merg pe mana celor care aveau deja caini si sustineau ca isi cumpara hrana umeda pentru caini de la PetDirect sau de prin cate un pet shop din orasul lor. I-am dat cainelui meu tot ce am crezut ca e mai bun, mai de calitate. Ii dau in continuare. Il hranesc cu multa dragoste, ii ofer mancare uscata pentru caini, dar si oase de vita pe care sa le roada in orele cand plec de acasa. In acest fel am reusit sa il pacalesc sa ne lase in pace pantofii, sa inteleaga ca nici o pereche de incaltaminte nu e de mancare si nici de joaca. Ne-a costat cam mult distractia lui, dar ce om nu isi iarta cainele daca il iubeste cu adevarat?

Acum suntem in cautarea unor jucarii pe care Bruno sa nu le mai poata distruge in cateva clipe. Am incercat o multime. Despre unele am stiut din prima clipa ca nu vor rezista. Pareau fragile. Le-am luat pentru a ma distra si pentru a-i oferi cainelui o clipa de fericire. Despre altele am crezut cu tarie ca vor rezista o viata. Ce soi de stapana de caine sunt eu, daca nu am destula incredere in taria dintilor sai si mai ales in ambitia ce il impinge sa faca doar ce doreste, sa nu renunte niciodata la ceea ce isi propune? Iata, asta sunt. Scotocesc internetul in fiecare zi, caut magazine in care gasesti orice pentru caini, comand diverse accesorii, apoi astept cu nerabdare momentul in care ele intra in coltii albi ai cainelui meu. Uneori imi pregatesc aparatul de fotografiat, sa va pot arata si voua cum ne distram pe aici. Degeaba. Cainele meu este mult prea iute si ambitios. Daca imi spune ca nu vrea sa existe dovezi, ca nu vrea sa fie pozat in timp ce mai distruge o jucarie, sigur ma chinui degeaba. Ori aparatul foto se misca prea greu, ori imi tremura mana de la atata ras, ori cainele are falci puternice. 

Pentru cei interesati de cumparaturi pe internet, iata cateva dintre avantajele pe care le puteti avea comandand de la petdirect.ro: acolo gasiti accesorii pentru caini si pisici, plata o puteti face online sau ramburs, mancarea este certificata de catre producatori de renume mondial, iar livrarea se face in 24-48 de ore. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu