luni, 28 decembrie 2015

Managementul reputatiei online (orm)

S-a intamplat ca in urma cu un an sa colaborez cu o anumita firma din online. M-am implicat in organizarea unui concurs blogosferic care avea ca scop optimizarea pentru motoarele de cautare (seo), dar si recompensarea bloggerilor care ar fi contribuit la respectiva campanie. Totul a mers foarte bine. Am reusit sa atrag in concurs cateva zeci de bloggeri, oameni cu bloguri bune, care s-au implicat scriind articole bune, de calitate, Eram multumita de rezultatele obtinute si speram ca toata lumea sa fie la fel de multumita. Cum as fi putut ghici ca respectiva firma, cu care eu mai colaborasem de multe ori in trecut, va amana nepermis de mult plata ce trebuia facuta bloggerilor castigatori? Cum ar fi putut ghici firma, la acea vreme, cat de important este managementul reputatiei online sau orm, dupa cum spun specialistii? Suparati ca nu si-au primit banii atunci cand li s-a promis, bloggerii si-au facut publice nemultumirile, patand astfel reputatia firmei care, de fapt, nici nu planuise sa "dea teapa bloggerilor". Acum si-au invatat lectia, au reparat ceea ce era de reparat, insa celor care au firme le-as recomanda sa intre aici, sa citeasca un ebook orm foarte bun despre cum se poate controla reputatia online, caci de patat se pateaza foarte usor, intr-o singura clipa de neatentie sau de neglijenta...


Desigur, din acea intamplare am invatat si eu cateva lectii. Intr-un mod cam dur si nemeritat, dar mi le-am insusit si am mers mai departe cu ochii in patru. Am invatat multe despre online reputation management, am invatat despre prietenii pe care nu merita sa le pastrez, dar si despre cele pe care trebuie sa le cultiv cu grija, am invatat ca increderea e buna, dar anumite precautii nu strica niciodata, am invatat ca unele pete se pot sterge usor, iar altele nu ies indiferent de detergentii folositi. Despre prietenii sincere si despre falsi prieteni pot scrie pe blog pana maine dimineata fara sa epuizez subiectul. Despre online reputation management va voi invita sa cititi de la specialisti, pentru a va lamuri pe deplin, pentru a evita anumite greseli si pentru a descoperi cum se rezolva anumite probleme. 


"eBook-ul prezint 9 metode prin care puteti ajunge sa ocupati primele doua pagini in Google cu rezultate aflate in controlul dvs., care prezinta o imagine reala a business-ului pe care il aveti sau a propriei persoane. Rezultatele negative sunt impinse in paginile inferioare, unde au o vizibilitate nesemnificativa. In plus, cu cat controlati mai bine primele doua pagini in Google, cu atat este mai greu pentru un rezultat negativ sa ajunga acolo.

Aceasta sectiune din eBook include prezentarea unor tehnici de Social Media, SEO, Content Marketing, Digital PR in vederea atingerii obiectivului dorit. In cazul in care gasiti dificil de inteles unii termeni de specialitate, ne puteti contacta pentru a disuta impreuna care este cea mai buna solutie de ORM in cazul situatiei dvs.

Materialul prezinta in primul rand directii pentru crearea de continut pozitiv nou, in resurse care ajung foarte usor sa rankeze in primele doua pagini Google. In al doilea rand, sunt expuse tenici avansate de On-Page SEO, scheme de Social Sharing si Linkbuilding, pentru optimizarea rezultatelor pozitive deja existente."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu