joi, 3 decembrie 2015

Mancam putin si prost

Se intorcea de la serviciu si ne gasea cu nasul in calculatoare, cu scrumierele pline, infometati. Se enerva. Trantea usa de la intrare. Pleca la magazin si se intorcea cu plasele pline. Bombanea. Ne certa. Äs intelege sa muriti de foame daca nu ati avea bani!", spunea el. Noi ascultam in tacere si abia atunci ne dadeam seama ca ne era foame. Mancam pana ne dureau burtile. Cand s-a decis sa plece in strainatate pentru cateva luni, ne-a intrebat: ce veti face in lipsa mea? Oare va gasesc cu burtile lipite de sira spinarii? Cine se mai duce la magazin daca plec eu? Cine va mai gateste un rasol de porc sau o friptura apetisanta? Cine va mai impinge de la spate, sa lasati tigarile si sa mancati? I-am promis ca ne vom ocupa noi, ca vom face piata si vom gati, sa mancam pe saturate. Vezi sa nu! In doua luni, de cand a plecat, am gatit niste paste cu carne tocata :D si o ciorba de care am uitat in frigider. In rest, mancam putin si prost. Dar avem dulciuri permanent, cafeaua e mereu calda, iar scrumierele pline cu varf. Boemi? Nebuni? Inconstienti? Cine mai stie... Noi spunem ca suntem mama si fiu, ambii din acelasi aluat. Hai acasa, iubitu', ca mancam putin si prost.
Si fumam mult. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu