sâmbătă, 6 iulie 2013

Oferte pentru vacanta 2014

De când m-am însurat, nu am făcut nici măcar o vancață cu soția mea. Muncim , acasă, iar la muncă, iar acasă, atât. M-am decis să fac o vacanță împreună cu soția mea pe o insulă exotică. Am ales și eu cele mai bune două oferte pentru Tenerife, cea mai frumoasă insulă din arhipeleagul Insulelor Canare care aparțin Spaniei. Am găsit două oferte foarte interesante din punctul meu de vedere și aștept și părerea voastră. Hotel Puerto Palace, un hotel excepțional cu o pișcină imensă, un hotel întins pe 800mp. Foarte luxos și din câte am căutat pe formuruile de specialitate, serviciile lor sunt de top. Prețurile încep de la 599 de euro, sincer, la ce servicii au, prețul e foarte acceptabil. Mai este și oferta Villa de Adeje Beach unde prețurile încep de la 695 euro, dar parcă camerele sunt mult mai încăpătoare, iar din poze, totul pare un vis. Aceleași servicii all inclusiv, numai că sunt mult mai interesante din punct de vedere al calității.

Va recomand oferte santorini 2014 si vacante creta 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu