vineri, 5 iulie 2013

Ordine prin casa sau manie?

A fost suficient sa citesc dimineata titlul unui articol scris de o bloggerita prietena ca sa imi dau toata ziua de lucru, atat mie, cat si familiei mele. Ea facea reclama unei firme oarecare si vorbea despre gestionarea
eficienta a spatiului din bucatarie. Imediat mi-a venit ideea de a scrie pe blog despre propria mea bucatarie, despre neajunsurile de care ma izbesc de cateva ori pe zi, ba chiar am facut si o schita rudimentara, pentru ca totul sa fie cat mai clar.
Stimultata de comentariile primite, dupa pranz am intrat in bucatarie si am privit totul cu un ochi foarte critic, incercand inca o data sa vad ce am putea schimba pentru a castiga spatiu. Am inceput prin a arunca unele obiecte care stateau degeaba pe acolo si imi furau din spatiu si din lumina. Cam atat la bucatarie, dar mi se deschisese pofta de a goli sertare si dulapuri, de a selecta ceea ce este cu adevarat important.
Asa am ajuns sa renunt la un dulap care statea aproape gol pe holul de langa baie. Nici macar nu era prea frumos. A plecat cuminte la tomberon. Dupa el s-au dus haine vechi, pe care tot imi spuneam ca le voi purta candva. L-am luat si pe baiat la intrebari, pentru ca pastra niste blugi plini de vopsea de la ultima aventura ca alpinist utilitar. A venit randul sertarelor, al lenjeriei de pat, caci doream sa imi cumpar lenjerie de pat noua, al gecilor.
De cativa ani, tot ceea ce nu folosim timp de un an dispare, pentru a nu incarca inutil casa. Consider ca nu am nevoie de un lucru de care nici nu am stiut ca este in casa timp de un an. De ce as aduna obiecte care doar aduna praf si imi fura aerul din apartament? Doar asa, de dragul de a spune ca am sau cu speranta ca imi vor folosi ele odata, candva? Nu, multumesc. Neavandu-le, ne este mai usor sa achizitionam altele, de o calitate mai buna si mai moderne, mai aproape de nevoile noastre.
Acum am de gand sa vad ce pot inventa pentru a schimba treburile prin bucatarie si mi-am propus ca saptamana viitoare sa rezolv ceva cu parchetul din sufragerie. As mai vrea sa schimbam bateria de la baie (sa nu faceti ca noi- nu va bucurati ca ati gasit ceva cu un pret bun. Alegeti ceva de calitate, chiar daca are pretul mult mai mare. Asa veti fi sigur ca va avea viata lunga), poate si cuierul de pe hol. Astazi am mai schimbat ghiveciul unei flori care traia cam chinuita si am scris o multime de articole pe bloguri. :)
Ma duc sa ma uit la televizor, ca mi-a fost de ajuns. Fizic nu am muncit prea mult, insa am facut atat de multe planuri si am gandit bucataria in asa multe feluri, ca am obosit. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu