miercuri, 24 iulie 2013

De ce sa imi fac blog

Mi se intampla tot mai des sa le recomand prietenilor sau necunoscutilor cu care interactionez pe facebook sa isi faca blog, mai ales daca observ ca au ceva de spus sau ca scriu bine. Multi se
intreaba si ma intreaba de ce sa isi faca blog. Sunt destule motive... Mie si celor pe care i-am cunoscut in online, blogurile ne-au adus multe satisfactii. Poate ca li s-ar potrivi si altora. Nu stii pana nu incerci, nu? Deci, care sunt motivele pentru care sa iti faci blog:

1. Scrisul pe blog te ajuta sa iti limpezesti ideile pe care le ai.

2. Scrisul pe blog te ajuta sa iti dezvolti vocabularul, sa scrii corect din punct de vedere gramatical, sa iti imbunatatesti stilul.

3. Blogul te ajuta sa cunosti oameni noi, inteligenti, cu care sa socializezi, sa iti depeni amintirile sau sa discuti despre problemele care te framanta.

4. Blogul te ajuta sa te relaxezi, sa scapi de probleme, chiar si numai povestind despre ele.

5. Blogul te ajuta sa iti promovezi ideile si sa gasesti persoane care gandesc ca si tine.

6. Blogul te ajuta sa iti promovezi afacerea, daca ai asa ceva.

7. Blogul iti poate aduce mari satisfactii daca iti place sa scrii, indiferent de subiectul abordat.

8. Blogul, in afara de toate cele de mai sus, iti poate aduce mici atentii din partea agentiilor ce vor sa iti faca reclama.

9. Blogul iti poate completa veniturile prin diverse mijloace, despre care voi scrie data viitoare. Nu putini sunt bloggerii care fac un ban cinstit cu blogul, desi treaba asta este tinuta pe jumatate secreta si nici un blogger nu va spune exact cati bani castiga.

10. De ce sa iti faci blog? Pentru ca ai citit tot ce am scris si ti-ai dat seama ca ti s-ar potrivi.

Atentie! Blogul poate da dependenta!

Un comentariu:

  1. Am început ca joc și mi-am dat seama că pot interacționa cu oameni pe care, poate, nu-i voi vedea niciodată în această viață. Dacă nu aș fi început deja, aș fi aplicat punctul 10!

    RăspundețiȘtergere