luni, 26 octombrie 2015

Cand sunt nervoasa, sunt nervoasa

Cand sunt nervoasa, sunt nervoasa si atunci stie toata lumea acest lucru. Astazi a fost una ditre acele zile. Am scris, mi-am vazut de treburi, am fumat si m-am indopat de cafele. Dupa ora 16 s-a intamplat. Se asunasera prea multe si a trebuit sa le spun. Pe toate, buluc, fara sa mai tin cont de nimic, de parca as fi vorbit eu cu mine. Nu vreti sa stiti ce a fost la gura mea, nu vreti sa stiti cate am spus si in ce fel le-am spus. Nici macar eu nu mi le amintesc pe toate si oricum nu le-as reproduce pe blog. Dar trebuia sa spun ceva ca sa nu imi bubuie creierii. Mai ales ca nu am reusit sa ma racoresc in totalitate... In plus, ca sa fie tacamul complet, m-a trezit si telefonul din somn la fix un sfert de ora dupa ce adormisem. Imi vine sa fug in munti si sa nu ma mai intorc. Sunt zile cand nu vreau sa vad oameni in fata ochilor. Asta e una dintre ele. Cand sunt nervoasa, sunt de-a dreptul nervoasa si ma controlez cu mare greutate. E mai bine sa nu ma vedeti si
sa nu ma auziti...

2 comentarii:

  1. :))) Nu pot altfel! M-am amuzat! Nu pentru ca ai fost asa de suparata-furioasa, ci pentru ca am senzatia ca mi-am citit... horoscopul, gandurile... :))
    Acum esti bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, nu mi te-as fi imaginat asa! :)))
      Am recitit acum si mi-am dat seama ca eram atat de nervoasa, incat am facut o multime de greseli. :))) Noroc ca imi trece repede. ;)

      Ștergere