miercuri, 28 octombrie 2015

O rochie de la Helen Boutique

Cred ca niciodata, inca de cand eram copil, nu am tinut cont de parerea lumii, ci m-am ghidat dupa bunul meu simt si dupa cele invatate in viata. Ce-mi pasa mie de cum e moda la Paris sau Londra, daca eu ma simt bine in rochia cumparata acum cinci ani dintr-un magazin no name? Ce-mi pasa mie ca in 2015 se poarta culoarea albastra, daca eu traiesc cu impresia ca ma prinde mai bine rosul? Ce-mi pasa mie ca toate fetele si femeile aleg sa imbrace rochii scurte sau mulate pe corp, daca mie imi e bine cu o rochie lunga si larga, in care sa ma pot misca in voie? Tot asa am gandit si in ziua cand am sarbatorit niste ani de viata, cu doua luni in urma. Am imbracat o rochie deja veche, in care ma simteam bine. Cand au intrat prietenele mele pe usa, au pus mainile la gura si au cascat ochii mari. Hai, mai, nici macar de ziua ta nu vrei sa incerci o rochie noua, una mai deosebita? Le-am spus ca imi e tot mai greu sa gasesc rochite care sa imi fie pe plac, sa nu coste o avere si sa arate exact ca in pozele de pe site-urile unde se comercializeaza. 

In acel moment preitenele mele au tacut, s-au privit cu intensitate una pe alta si au zambit. Una dintre ele a desfacut punga de cadouri si a scos un pachet. Cand l-am desfacut, din el a rasarit o rochie de la Helen Boutique, o rochie care implinea toate dorintele mele si pe care m-am grabit sa o imbrac pentru a ma convinge ca este real ceea ce se intampla. Da, rochita de la Helen Boutique era inegalabila. In primul rand ca avea un pret mai mult decat rezonabil, lucru care le-a permis prietenelor mele sa o comande fara sa ramana fara bani pe carduri. Era dintr-un material usor, elegant, era croita foarte bine, astfel incat sa puna in valoare ce are femeia mai frumos si sa ascunda unele defecte. Era cu adevarat deosebita, asa cum imi place mie. Mascotea din anonimat fara ca totusi sa ma faca sa ma simt rau ca sunt privita. Era comoda si potrivita atat pentru o petrecere intre prieteni, cat si pentru plimbarile de primavara, cand soarele incepe sa incalzeasca pamantul si chipurile oamenilor. Prietenele mele mi-au spus ca pachetul a sosit repede, in cele mai bune conditii, iar eu am observat ca rochia arata exact ca in poza de pe site. Ce mi-as fi putut dori mai mult? Poate si rochia din a doua imagine... :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu