joi, 15 octombrie 2015

Un eveniment important in data de 17 octombrie

Am aflat de curand ca in data de 17 octombrie 2015 va avea loc un eveniment important si mi-am spus ca nu trebuie sub nici o forma sa ratez ocazia de a-mi informa si cititorii, mai ales ca multi dintre ei sunt din Bucuresti sau ajung des prin capitala si ar fi pacat sa nu profite de aceasta oportunitate neasteptata. Voi fi si eu pe acolo, cel mai probabil in Parcul Tineretului, un loc de care sunt tare atasata si de care tare imi este dor. Ce se va intampla in Bucuresti pe data de 17 octombrie? Intre orele 14.00 si orele 17.00, in trei mari parcuri veti putea intalni patrule care vor dori sa discute cu cetatenii intalniti, sa le puna intrebari, iar drept rasplata va exista o tragere la sorti a survey-urilor, la finalul careia trei norocosi vor primi cate un voucher pe care il vor putea utiliza la Decathlon, lucru care mi se pare chiar interesant. Patrulele vor putea fi intalnite in Parcul Herastrau, Parcul Titan si Parcul Tineretului, asa ca va puteti opri o clipa si voi daca aveti drum pe acolo, daca doriti sa discutati pe diverse teme cu aceste patrule sau daca sunteti interesati de un voucher pe care sa il folositi la Decathlon. 


Ca de obicei cand fac astfel de anunturi, ma astept ca o parte dintre cititorii mei sa dea un share articolului, ca sa afle despre eveniment cat mai multa lume, caci asa functioneaza o societate, asa este normal sa procedam in anumite situatii. M-as bucura sa aflu ca m-ati sprijinit si de aceasta data, ca ati inteles incurajarile mele si poate (de ce nu?) ca unul dintre voi, cei care ma cititi, va avea norocul de a se bucura de extragere si de a primi un voucher. Eu nu voi avea destul timp la dispozitie sa stau trei ore in parc, deoarece voi participa si la o lansare de carte, insa m-as bucura sa stiu ca voi va delectati cu peisajul de vis pe care toamna il ofera celor ce au timp si chef de o plimbare prin parc. Haideti sa povestim lumii ca in tara noastra se mai intampla si lucruri bune, haideti sa ne plimbam o zi prin parc, sub ultimele raze de soare din acest an, haideti sa fim prieteni unii cu altii si cu patrulele care doresc sa afle diverse lucruri despre si de la noi. Haideti sa iesim din case, sa lasam pentru cateva ore calculatoarele, internetul, poate facebook-ul si telefoanele si sa socializam, caci peste cativa ani acest lucru probabil nu se va mai intampla, dupa cum mi se pare mie ca "evoluam". Ce spuneti? Ne vedem in Parcul Tineretului in data de 17 octombrie? 



Un comentariu: