vineri, 30 octombrie 2015

Tratamente pentru infectii urinare

Aveam in jur de 14 ani cand am facut o criza de rinichi. Prima din viata mea. Tot pentru prima data cunosteam durerea adevarata, aproape insuportabila. Am fost plimbata pe la medicul de familie (pe atunci nu se numea asa), apoi pe la spital. Toti au spus la fel, ca am o infectie urinara, si m-au tratat ca atare, cu niscaiva medicamente. Pe atunci nu cred ca existau urisan forte si nici urisan probio, ca mama sigur mi-ar fi cumparat, sa fie sigura ca face tot posibilul pentru a ma vindeca. Probabil magazinul ei preferat ar fi devenit in scurt timp chiar Bioportal si de acolo s-ar fi aprovizionat cu diverse medicamente. Nu stiu daca v-am spus vreodata ca in casa noastra poate gaseai sau nu jucarii sau cine stie ce altceva, dar aveam un sertar urias plin de medicamente pentru toate bolile pamantului, desi rar se imbolnavea cineva. Mama inca mai sustine ca tocmai din acest motiv nu ne imbolnaveam. :)


Revenind la criza mea de rinichi, tin sa precizez ca nu invinuiesc pe nimeni. Pur si simplu pe atunci nu existau metodele de investigatie de astazi, asa ca e de inteles cum de nimeni nu a descoperit ca unul dintre rinichi nu imi functiona, ca nu functionase niciodata si ca mult mai tarziu, pe la 33 de ani, medici mai bine pregatiti ma vor opera pentru a ma scapa definitiv de el si pentru a-mi salva viata. Nici gand sa fi avut atunci vreo infectie urinara, desi simptomele erau cam aceleasi. Mi s-a intamplat chiar si in "epoca moderna" sa dau peste un medic care a sustinut acelasi lucru: ca am o infectie urinara ce trebuie tratata. Am tratat-o, desigur, caci increderea mea in medici este de nezdruncinat in general. La cateva luni dupa ce am luat acel tratament, m-au apucat iar durerile insuportabile, ba chiar am avut si alte simptome care au facut-o pe doctorita de familie sa ma trimita urgent sa fac o ecografie. 

Asa a inceput totul. Medicul de la ecograf mi-a spus ca par sa fie niste chisturi pe rinichiul meu si mi-a dat trimitere pentru spital, sectia nefrologie. Acolo am petrecut aproape doua saptamani facand diverse analize, dupa care si-au dat seama ca nu era de competenta lor si m-au plasat la spitalul de urologie. Abia atunci pot spune ca m-am linistit, dupa ce mi-au spus ca aveam un rinichi nefunctional ce se macina in interior si era plin de infectie. Operatie de nefrectomie si apoi o viata absolut normala. :)

Daca aveti probleme cu rinichii, vizitati mai multi medici, cereti mai multe pareri. Si nu stati pana in ultima clipa. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu