Se intampla anul trecut. Frigul venise pe neasteptate si infiorase copaci, strazi, oameni si case. Trecerea brusca de la cald la rece facea ca acomodarea cu perioada toamna/iarna sa para foarte greu de realizat. Inainte de a porni centrala termica pentru a incalzi casa, am decis sa ii facem o revizie tehnica, sa ne asiguram ca nu are sanse sa ne arunce in aer, daca ii vine chef. Echipa de ingineri care a venit sa se uite la ea a descoperit ca avea cateva probleme. Stiam si noi ca are, ca doar o auzeam in ce hal huhuia, de parca statea sa isi dea duhul. In plus, nici macar nu ii mai mergea afisajul electronic, sa putem afla ce anume o doare. Facand un calcul scurt, am descoperit ca toata reparatia centralei termice (piese plus manopera) ne-ar fi dus undeva la vreo 1400 de lei, aproape cat era pretul unei centrale termice nou noute. Ne-am invartit, ne-am sfatuit si am decis sa mai punem niste bani peste acea suma si sa renuntam la vechitura in favoarea unei centrale termice noi.
Am umblat din magazin in magazin pana am gasit aparatul care ni s-a parut cel mai potrivit in raportul calitate/pret, am platit ca niste oameni civilizati si am luat acasa frumusetea de centrala termica. A ramas in cutie, sigilata, pana a doua zi, cand a venit echipa de muncitori sa o monteze. Atunci am descoperit ca exista o buba. Noi avem in bucatarie gura de aerisire si a fost facuta pentru a se potrivi centralelor care au aerisirea pe mijloc. Cea nou cumparata, oricat de buna si de frumoasa era, avea gura de aerisire undeva in lateral, lucru care necesita o alta gaura in perete, plus astuparea celei vechi. Era prea mare bataia de cap si chiar cheltuiala care deriva de aici. Ne-am hotarat sa ne intoarcem la magazin pentru a cere sa ne fie schimbata cu una care sa aiba gura de aerisire pe mijloc. Ehe, de aici a inceput cosmarul. Seful de departament a refuzat sa ne schimbe produsul, desi pe site-ul lor e clar specificat ca putem face acest lucru daca produsul nu a fost deteriorat.
Vazand ca nu ne intelegem cu el, dupa aproape doua ore de discutii am ales sa plecam. Am telefonat la sediul central si am cerut explicatii si, desigur, solutionarea problemei. In maxim o jumatate de zi aveam o noua centrala termica, una cu gaura de aerisire acolo unde ne trebuia noua, iar micul sef de departament nu mai era sef. As putea spune ca am avut noroc. E una dintre acele firme care se respecta si isi respecta clientii. Dar am fi putut avea si ghinionul de a ramane pe cap cu o centrala termica de care nu aveam nevoie si cu banii (nu tocmai putini) pierduti. Oricum, decizia de a nu mai cumpara nciodata de la ei a fost luata. In acele zile va spun sincer ca mi-am reprosat de mii de ori graba. Stau toata ziua pe internet, citesc o multime de bloguri, cunosc o multime de firme. Stiam ca exista site-ul shop-einstal.ro, stiam ca au centrale termice de tot felul, stiam ca livreaza repede produsul si au grija sa fie clientul multumit. De ce oare nu am cumparat direct de acolo, in loc sa ma plimb prin oras si sa ma enervez prin diverse magazine? De ce am ales un nume mare, in loc sa cumpar de unde deja stiam ca e ok? De ce nu am comandat de la shop-einstal.ro, despre care nu auzisem niciodata nimic de rau?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu