luni, 19 mai 2014

Casute pentru pasari

Ce parere ati avea, daca intr-o dimineata, mergand spre statia de troleu, in loc sa vedeti semafoare si tone de afise electorale, ati intalni un stalp pe care au fost asezate nenumarate casute pentru pasarile cerului? Habar nu am daca poza pe care am gasit-o pe pinterest este reala sau nu, dar am ramas o clipa pe ganduri vazand-o. Mi-am imaginat cum elevii unei scoli au muncit in timpul orelor de abilitati practice pentru a construi si a vopsi casutele pentru pasarele,
cum, ajutati de vreun adult, le-au montat de un stalp si cum, incetul cu incetul, pasarile s-au obisnuit sa doarma acolo, sa considere acel loc ca fiind ”acasa”.


Apoi m-am gandit ca un asemenea loc s-ar putea transforma in ceva neplacut pentru locuitorii umani din zona, caci sute de pasari cuibarind intr-un spatiu mic ar fi in stare sa faca o mizerie si o galagie de necrezut. Insa ideea de a le oferi adaposturi, mai ales pe timp de iarna, continua sa mi se para buna. Sa nu uitam ca tot din cauza noastra, a oamenilor, pasari si animale au tot mai putin spatiu, caci le-am taiat padurile si le-am distrus casele. Cand le vom oferi ceva in schimb?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu