sâmbătă, 24 mai 2014

Cui dam accept pe facebook

La intrebarea ”cui dam accept pe facebook?”, parerile sunt impartite. Nu exista un singur raspuns. Inainte de a avea blog, ma laudam ca nu am in lista de prieteni de pe facebook decat o mana de oameni, toti cunoscuti in viata reala, rude cu mine sau prieteni buni. Dupa ce mi-am facut blog, lucrurile au luat-o razna
si nu dau semne sa se opreasca. Am descoperit ca interesul este sa am cat mai multi prieteni, pentru a-mi face blogul cunoscut, caci facebook este o retea numai buna pentru asa ceva.

Sigur, am continuat sa fiu selectiva cand vine vorba despre a da sau nu accept cuiva pe facebook. Am facut mici verificari pe profilul persoanelor care imi cereau prietenia, pentru a vedea  daca avem prieteni comuni (simpla curiozitate de a vedea cum m-au gasit), daca avem interese comune, daca nu cumva este un cont fals sau o persoana indezirabila, despre care mi-ar fi jena sa spun ca imi este prieten. 

Nu stiu cum procedeaza altii, dar eu am ales sa dau accept pe facebook oricarui om care doreste sa fie prieten cu mine, daca indeplineste minimele conditii de mai sus. Nu ma intereseaza cum arata persoana respectiva, cat de inalte ii sunt studiile, cati prieteni avem in comun sau ce lucruri inteligente scrie pe facebook. Refuz sa accept prietenia celor care par a fi foarte vehementi atunci cand isi expun parerile (o singura asemenea greseala am facut si am platit pentru asta), refuz sa fiu prietena cu cei care au poze indecente. In rest, toti sunt bineveniti si bine primiti printre prietenii mei. 

Voi dupa ce criterii dati accept pe facebook?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu