vineri, 30 mai 2014

Gramezi de bani

Vreau sa scriu si nu pot. Am ideile pregatite, am blogurile deschise, dar e o nebunie pe aici. Intai a venit nepotica, apoi sora mea cu Gabi, dupa care a venit varul meu, cel mai galagios om din lume. Oricat de tare as incerca sa ma concentrez, oriunde in casa m-as ascunde, de galagia lui nu pot scapa. Vorbeste foarte tare, ne face si pe noi sa vorbim tare, pentru a-l putea acoperi. Este nevorbit,
caci sta mai mereu singur, asa ca profita de fiecare iesire pentru a elibera toate cuvintele care i s-au inghesuit sub calota craniana, iar noi suntem de obicei victimele nevinovate ale monstruosului sau apetit verbal.

Habar nu am ce am scris pana aici si nici nu am de gand sa recitesc acum. Am avut cateva tentative, toate esuate, caci la fiecare cuvant pe care il scriu, varul meu ma intrerupe de cate trei ori, ca sa imi mai spuna cate ceva. Dupa ce a baut un pahar de bere, i-a venit si ideea de a cauta ceva care sa ne aduca bani. Imi cere sa vin in secunda aceasta cu o idee, caci el are spatiu in curte, are trei camere libere si am putea deschide o afacere. Dar ce afacere? Asta este treaba mea acum, sa ii gasesc ideea aia care va aduce gramezile alea mari de bani... Sugestii??? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu