sâmbătă, 24 mai 2014

Unde gasesc o cafetiera buna?

Sunt aproape zece ani de cand beau numai cafea pregatita in cafetiera si aproape ca nu mai suport gustul cafelei facute la ibric. La inceput am tot avut cate o cafetiera cumparata de mine sau primita din Italia, de care m-am folosit pana cand s-au distrus garniturile. Apoi m-am blocat, caci din Italia
nu mai avea cine sa imi trimita, iar eu nu stiam de unde as putea cumpara in Romania. Mare mi-a fost bucuria cand am gasit, intr-un mic magazin de cartier (un deja celebru ”38”) o cafetiera de 6 cesti (cred), cu garnitura integrata, ce nu avea nevoie de rezerve.

Am folosit-o timp de 3 ani, desi acum vreo sase luni a suferit un accident grav. Am uitat-o pe foc, in casa era galagie si nu am auzit zgomotul specific, asa ca a ramas fara maner. Am continuat sa o folosim, desi era tare incomod sa o prindem cu o carpa de mijlocul subtirel, pentru a o echilibra si a putea turna cafeaua in cesti. Zilele trecute, la acelasi magazin de ”38”, am zarit in vitrina o cafetiera si mi-am amintit ca am neaparata nevoie, asa ca am intrat si am cumparat una, bazandu-ma pe faptul ca cea de data trecuta fusese foarte buna.

M-am bucurat si de pretul mic, fara sa ma intreb de ce naiba e atat de mic. Ajunsa acasa, am deschis cutia si am ramas masca. Draga mea cafetiera este facuta dintr-un material foarte subtire, ce scoate un sunet asemanator aluminiului, atunci cand o lovesti. Nu are garnituri de rezerva si este oribil, absolut oribil lucrata, mai ales la interior, unde au ramas bucati de metal neslefuit agatate de cupa in care se pune apa. Teapa, nu-i asa?

Am trecut cu vedere, m-am intors la vechea cafetiera, cea fara maner, dar ma intreb si va intreb: de unde pot lua o cafetiera buna, de calitate?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu