sâmbătă, 24 mai 2014

Concurs - Cumpara si castiga un iPhone 5S

Astazi regret ca am baiatul deja mare, caci am aflat despre faptul ca site-ul pantofioriveseli.ro a scos o noua colectie de pantofi pentru copii si a organizat un concurs atragator, cu premii substantiale, asa cum este acel frumos iPhone 5S. Daca as fi avut pentru cine sa cumpar macar o pereche de pantofi (intre noi fie vorba, chiar si fara premii din concurs, acei pantofi tot merita sa fie cumparati, pentru ca sunt de foarte buna calitate),
nu as fi stat nici o clipa pe ganduri.

Pentru cei interesati de concurs, de premiile puse in joc si de pantofii comozi si eleganti comercializati de pantofioriveseli.ro, am pus pe blog, in partea dreapta, un banner care va va duce direct pe site. Tot ce aveti de facut este sa dati clic pe banner si sa cumparati o pereche de pantofi pentru copii pentru a fi inscrisi in concurs si pentru a avea sansa de a castiga unul dintre premii. 

Va doresc sa aveti spor la cumparaturi si multa bafta la concurs! Tare mult mi-as dori ca tocmai un cititor al meu sa puna mana pe acel gadget istet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu