vineri, 23 mai 2014

Accesorii pentru pisici

Daca ai o pisica in casa, trebuie sa stii ca, pe langa hrana, apa si locul special amenajat cu nisip, animalul tau de companie are nevoie si de cateva accesorii, pentru a se simti in siguranta, pentru a fi mereu vesela si pentru a o tine ocupata, caci si pisicile au obiceiul
de a strica lucrurile din casa, daca stau prea mult timp singure, daca nu sunt bagate in seama si nu au nimic in jur care sa le tina atentia treaza si mintea ocupata.

Prima mea pisica nu a avut parte de accesorii pisici, caci nu stiam pe atunci de asa ceva. Am adunat-o de pe strazi, intr-o zi calduroasa de vara, pe cand ma intoceam de la scoala. Era micuta, neagra, insetata si speriata. Am dus-o in casa, i-am dat sa bea apa, am hranit-o si m-am jucat cu ea pana cand am cazut amandoua epuizate. Apoi am invatat sa o tin ocupata, sa o tranform intr-un adevarat vanator, cu ajutorul unei pene legate de o sfoara. 

Ati observat ca pisicile nu se plictisesc niciodata de o asemenea jucarie? Atata timp cat se misca pana (sau orice altceva legat cu ata), atentia pisicii ramane treaza, iar distractia este garantata. Tocmai din acest motiv ii sfatuiesc pe toti cei care au in casa pisica, sau care vor sa isi ia una, sa fie atenti la hrana pe care o cumpara, sa se potriveasca varstei, sa ii cumpere diverse accesorii care se gasesc in magazinele de specialitate, sa ii acorde atentie si sa nu uite un lucru foarte important: nu noi, oamenii, suntem stapanii pisicii, ci ea ne este noua stapana.

Avand o pisicuta in casa, nu va veti plictisi niciodata. Stie sa fie afectuoasa, stie sa intoarca inzecit ceea ce primeste, stie sa aduca bucurie in locul in care sta. Pisica, animal de companie iubit de milioane de oameni din intreaga lume, si-a castigat o pozitie binemeritata in inima omului, asa ca omul ii poate oferi, la randul lui, ceea ce o face fericita, accesorii pisici, hrana de buna calitate si multa, multa dragoste. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu