sâmbătă, 17 mai 2014

Ce poti face cu valiza veche

Cand m-am mutat la sotul meu acasa, am gasit o multime de lucruri ramase de la mama si bunica lui, lucruri vechi, care pe mine ma incurcau si imi dadeau impresia ca imi aglomereaza spatiul in care locuiam. Incet, incet, am trimis la tara, acolo unde locuieste acum soacra mea, valize vechi,
vesela ce nu imi spunea nimic, bibelouri, mileuri si alte nimicuri ce nu mai sunt de mult la moda.

De atunci, casa mea este mult mai libera, mai aerisita, mai moderna, insa sunt zile in care regret ca nu am pastrat cateva obiecte, caci gasesc uneori poze cu lucruri noi facute din lucruri vechi si asta imi da avant, ma face sa imi doresc si eu mici schimbari, cu efecte mari. Asa s-a intamplat cand am vazut ca cineva a transformat o valiza veche intr-un mini-bar handmade simpatic. Din prima clipa m-am gandit ca mi-as putea face si eu asa ceva, pentru a da un plus de culoare unui colt al casei. Si am de gand sa fac, imediat ce imi aduc o valiza veche de la soacra mea. Spuneti voi, nu e de efect aceasta valiza?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu