miercuri, 14 mai 2014

Cate bloguri poate avea un om?

Oameni buni, cred ca am innebunit de tot! Cate bloguri poate avea un om? Si ce face cu ele? Dupa o discutie avuta cu nepotul meu in aceasta seara, m-am decis sa imi mai fac un blog, unul care doar sa ne ajute la optimizarea celor pe care obisnuim sa scriem si pe care dorim sa le ridicam cat mai mult. Pentru ca pe blogspot
imi este mai comod sa lucrez, fiind o platforma simpla, am inceput de acolo.

Asa mi-am amintit ca undeva pe internet exista un blog vechi, deschis de sotul meu acum doi ani si ceva, fara nici o postare pe el, dar facut in contul meu de blogspot. Are un nume caraghios, care pe mine (si pe sotul meu) nu ma reprezinta in nici un fel, dar nici nu ma deranjeaza, pentru ca nu il voi transforma niciodata in blog de suflet, pe care sa scriu cu drag si pentru inima mea. I-am schimbat numele intre timp, dar nu mai schimb si fraza cu explicatia... :) Sper doar sa imi optimizeze candva blogurile vienela.ro, vieneland si iubescviata si, eventual, sa imi aduca noi posibilitati de a scrie advertoriale. Blogul despre care v-am vorbit numarul 5 si asa va ramane, chiar daca eu voi trece din cand in cand sa scriu cate ceva, ca google sa nu creada in continuare ca este un blog abandonat. 

Daca doriti sa facem schimb de linkuri pentru a ne sustine reciproc, imi puteti lasa un comentariu sau un mail la adresa sas.vienela(at)yahoo.com. Sunt deschisa propunerilor de colaborare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu