joi, 29 mai 2014

Tamplarie de lemn

Desi nu pot contesta pe deplin meritele tamplariei moderne, din PVC sau aluminiu, tin sa precizez ca m-am plictisit de atata plastic in vietile noastre si ca mi-e dor de tamplaria de lemn, de ceea ce aducea ea in viata oamenilor. Traiesc cu senzatia ca este o lume rece, falsa, o lume in care naturalul
este banalizat si marginalizat, iar aceasta idee are darul de a ma irita, de a ma face sa regret vremurile apuse si sa visez la ziua in care omul se va intoarce spre frumos, spre firesc.

Tamplaria de lemn ce se fabrica astazi nu mai seamana cu cea pe care am cunoscut-o eu in copilarie sau cu cea pe care au cunoscut-o parinti si bunicii nostri. Tehnologia mult avansata ofera astazi posibilitatea sa ne izolam casele cu tamplarie de lemn la fel de bine cum le izolam si cu termopane, avand in plus avantajul materialului natural, elegant, ce schimba aspectul casei, fie ca ne referim la mobilier de gradina, bucatarie, dormitor si sufragerie, mobilier de birou si baie, hol, usi de interior si exterior, ferestre si usi din lemn stratificat.

Daca si voi va doriti unul sau mai multe dintre produsele de mai sus, trebuie sa stiti ca foarte multe informatii, detalii si imagini edificatoare gasiti pe site-ul www.robimex.ro, ce reprezinta o firma din Sebes, judetul Alba, o firma ce nu are concurenta datorita ofertelor de mobila din materiale de calitate superioara (pal melaminat, MDF vopsit, MDF furniruit, fronturi din lemn masiv, etc).

Am vazut atatea lucruri frumos lucrate pe acest site, incat imi doresc sa le pot avea pe toate, caci cu greu m-am putea decide sa comand doar o piesa sau alta de mobilier pentru birou, bucatarie sau tamplarie de lemn pentru ferestrele din sufragerie. De exemplu, imi place foarte mult acest mobilier de sufragerie, cu design modern, simplist, dar lucrat cu finete, avand finisaje elegante, ce transforma o camera banala intr-un loc cald, numai bun de petrecut timpul liber in el. 


PAL-ul folosit la fabricarea acestui mobilier de sufragerie este laminat pe ambele fete si are o grosime de 18 mm, in caz ca va interesau cateva amanunte despre el. Pentru mai multe detalii, intrati totusi pe site. Eu chiar am de gand sa imi comand cate ceva de acolo in aceasta vara... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu