vineri, 23 mai 2014

Vanzari auto in Targul Vitan si online

Nu sunt bucuresteanca, nu am locuit niciodata in capitala mai mult de cateva zile, dar asta nu inseamna ca nu am auzit de Targul Vitan si de faptul ca acolo pot fi vazute mii de masini, ca este unul dintre principalele locuri in care se intalnesc cei care vor sa vanda sau sa cumpere o masina.
Oare mai este cineva in aceasta tara care sa nu stie atata lucru? Dar despre faptul ca acum anunturile pot fi gasite si pe internet, pentru cei care vor intai sa isi faca o idee, inainte de a-si petrece ziua in targ, ati aflat?

Este vorba despre un proiect online gandit inteligent, pentru a veni in sprijinul celor care vor sa isi usureze cautarile, caci pe site este mult mi simplu sa folosesti sistemul de filtrare bine pus la punct, sa cautati inteligent si sa gasiti rezultatele dorite in doar cateva clipe, indiferent de tipul masinii dorite, indiferent de pret, de culoare, marca sau orice alt criteriu de selectie. 

Sa presupunem ca imi doresc o anumita masina. Ideal ar fi sa imi fac intai cont pe site, caci nu dureaza decat o clipa. Apoi trec la cautari, cu ajutorul filtrului care se gaseste pe prima pagina. Selectez ”cauta”, ”autoturisme”, apoi marca autoturismului dorit, modelul, pretul aproximativ pe care sunt dispusa sa il ofer, ba chiar pot selecta sa imi fie cautate autoturismele in functie de anul de fabricatie, kilometri parcursi, culoare, stare tehnica, norma euro, capacitate cilindrica sau orice altceva m-ar interesa. 

Sa presupunem ca aleg sa imi cumpar un Peugeot 307 albastru, fabricat in 2005. Am gasit ceea ce ma interesa la pretul de 3200 de euro. Are un rulaj de 110 000 km, 75 CP si 1,400 cm³ capacitate cilindrica. Aflu ca functioneaza impecabil si ca este prezent in Targul Vitan, deci poate fi vazut oricand. Acum stiu exact unde sa merg si ce sa caut, caci am vazut cum arata masina pe care vreau sa o cumpar. Se poate mai simplu de atat?

Vanzari auto Vitan-Auto.ro

Sigur, nu spun ca o masina scoasa la vanzare trebuie cumparata direct de pe site, caci nu este o pereche de pantofi, ci doar ca pot afla imediat unde se afla masina care se potriveste perfect nevoilor si bugetului meu, astfel incat sa imi pot usura mult cautarile, sa economisesc timp si energie, asa cum au facut Florina si sotul ei, cand s-au decis sa isi cumpere masina second hand necesara afacerii lor, care era la inceput de drum. http://vienela.blogspot.com/2014/05/anunturi-auto.html. Si care poate fi locul cel mai potrivit, daca nu Targul Vitan, locul de mult celebru, locul in care se intalnesc vanzatori si cumparatori, locul in care stau cuminti atatea si atatea masini ce isi asteapta stapanul potrivit?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu