luni, 19 mai 2014

Imagini de pe site-urile firmelor

Mi se intampla des in ultimul timp sa primesc de scris advertoriale pentru firme care vor sa asez in articol si imagini luate de pe site-ul lor. Nimic anormal pana aici, clar. Dar de ce, oameni buni, nu imi permiteti sa am acces la acele poze? De ce trebuie sa fac eu print screen-uri, sa decupez poze, sa pierd timp ”furandu-va pozele”,
cand mi-ati putea da direct pozele care va intereseaza sau ati punea ridica interdictia aceea. Chiar credeti ca adevaratii hoti se vor impiedica de restrictia voastra de pe site?

Nu, asta nu se va intampla. Cel ce va dori sa va fure pozele, va gasi intotdeauna o solutie, asa cum si cel care colaboreaza cu voi gaseste. Dar de ce trebuie sa pierd eu timp cu asa ceva? De ce imi ingreunati munca? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu