vineri, 16 mai 2014

Eu nu ma trag din maimuta

Vechea dilema inca nu a fost elucidata. Nu stim daca omul se trage din maimuta, asa ca facem diverse speculatii. Eu am inteles in aceasta noapte un lucru simplu: familia mea cu certitudine nu se trage din nici o maimuta. Cine a mai vazut maimute care sa transforme noaptea in zi,
sa manance cartofi prajiti, ciorba de perisoare, biscuiti cu pizza si tort cu ciocolata dupa ora 1 noaptea?

Las urme in peretii facebook, scriu pe doua bloguri in acelasi timp, citesc mailuri, mananc si fumez. Pentru a va informa corect, trebuie sa mentionez ca este ora 1, 42, in noaptea dintre 15 si 16 mai 2014, si eu ii am alaturi atat pe sotul meu, cat si pe copil. Oare din ce animal ne tragem, avand un asemenea comportament?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu