duminică, 25 mai 2014

Sacosa handmade pentru piata

Nu v-ati plictisit de plasele de plastic ce se vand la fiecare taraba din piata? Dar de sacosa veche, din panza, ramasa de pe vremea bunicii? Haideti sa schimbam ceva, sa fim dragute si elegante chiar si cand mergem la piata. Mi-am propus sa imi fac o sacosa handmade pentru piata
(ba nu, chiar mai multe) care sa iasa din comun, sa fie altfel decat ale celorlalti, sa atraga atentia si sa le stimuleze pe toate gospodinele ce ma vor vedea.

Stiu, nu e deloc simplu sa creezi o asemenea sacosa, dar consider ca rezultatul final merita orice efort. Este nevoie doar de imaginatie si un strop de talent. Ah, si de mult timp liber, adica exact ceea ce imi lipseste mie. Dar nu am de gand sa abandonez ideea inainte de a incepe. In zilele urmatoare voi cotrobai prin dulapuri, sa vad ce materiale pot gasi, pentru a le imbina intr-un mod placut pe viitoarea mea sacosa de piata. 

Bine-nteles ca nu voi imita ceea ce vedeti in poza, ci doar ma voi inspira, pentru a face un obiect deosebit, de care sa fiu mandra si care sa nu mi se rupa dupa ce pun in el trei cartofi si o ceapa. Ce credeti, v-ar placea sa aveti si voi asemenea sacose pentru piata?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu